Teljes körű könyvvezetés
Teljes körű könyvvezetés
- Könyvelés
- Bérszámfejtés, TB ügyintézés
- Tanácsadás
- Kontrolling
- Munkaügyi feladatok ellátása
- Céges adminisztráció támogatása
Könyvelési szolgáltatás keretében az alábbi feladatok ellátására kerül sor:
Könyvvezetés feladatai
- Eszközök, beruházások mennyiségi és értékbeli nyilvántartása.
- Kimenő és beérkező számlák értékbeli nyilvántartása.
- A bankforgalommal kapcsolatos nyilvántartások vezetése.
- Pénzforgalmi nyilvántartások vezetése.
- Analitikus nyilvántartások vezetése.
- Igény szerint havi, negyedéves zárlatok készítése.
- Év végi zárlat, mérleg eredmény-kimutatás, kiegészítő melléklet, cash-flow.
Adatszolgáltatási kötelezettségek teljesítése
- ÁFA bevallások
- EU-s adószám esetén összesítő nyilatkozatok elkészítése
- Egyéb, adóhatósághoz benyújtandó bevallások
- Önkormányzati adók bevallása
- Statisztikai jelentések elkészítése
Szabályzatok elkészítése
- Számvitel politika
- Számlarend
- Leltározási szabályzat
- Pénzkezelési szabályzat
- Értékelési szabályzat
Ellenőrzések, ügyintézés
- Minden adóhatósági, önkormányzati ellenőrzés során személyes részvétel.
- Könyvviteli szolgáltatással összefüggő hivatalos ügyintézés biztosítása.
Bérszámfejtési feladatok körébe tartozóan vállaljuk
- Dolgozók beléptetésével kapcsolatos adatok felvezetése és bizonylatok kitöltése. NAV adatszolgáltatás.
- Kilépő dolgozók elszámolása és bizonylataik elkészítése. NAV adatszolgáltatás.
- Szabadságok számítása és nyilvántartása.
- Munkaügyi statisztikák elkészítése.
- A kitöltött jelenlétek átvezetése a bérrendszeren.
- A havi változások felvezetése, számfejtése. (bérek, pótlékok, egyéb díjazások)
- Munkabér utalás file elkészítése, esetleg utalása.
- Levonások teljes körű kezelése.
- Magán és Önkéntes nyugdíjpénztárak kezelése.
- Fizetési jegyzékek, aláíró listák készítése.
- Havi járulékbevallás ('08) benyújtása ügyfélkapun keresztül.
- Havi statisztikák, jelentések elkészítése.
- Éves munkáltatói SZJA elszámolás elvégzése.
Társadalombiztosítással kapcsolatos feladatok körébe tartozóan vállaljuk:
- Táppénzes ellátások kezelése.
- A különböző ellátások igénybevételéhez tájékoztatók postázása, igényeinek fogadása, szigorú számadású igazolványok kezelése.
- Az ellátási igények elbírálása és a rendszerbe való felvitele, valamint számfejtése.
- Havi bevallás készítése az illetékes hatóságok felé a számfejtett ellátásokról és azok járulékairól.
- Statisztikai adatszolgáltatás a TB Statisztikai Osztályának.
- A jogszabályban meghatározott nyilvántartások vezetése.
- Az ellátásokkal kapcsolatos főkönyvi feladás készítése.
- Egyéb adatszolgáltatás TB felé.
- NYENYI adatszolgáltatás.
Tanácsadás
Ügyfeleink részére - saját hatáskörünkbe tartozó témákban – a tanácsadás díjmentesen történik. Nem az ügyfél körünkbe tartozók részére a személyes konzultáció óradíja minden megkezdett órára 5 000,- Ft + áfa.
- Új cég alapításával kapcsolatos tanácsadás, ügyintézésben való közreműködés.
- Könyvvizsgáló, adótanácsadó biztosítása.
- A vállalkozói környezetet érintő (nem csak adózással kapcsolatos) változások nyomon követése, Ügyfeleink folyamatos tájékoztatása.
- Adókímélő módszerek bemutatása, adott cégre való alkalmazhatóság vizsgálata.
- Kapcsolati tőkénk felhasználása Ügyfeleink érdekében.
- Működő cég átalakulása esetén tanácsadás, lebonyolítás.
- Végelszámolás, felszámolási eljárásban való közreműködés.
- Cafetéria rendszer kialakítása
- Pályázatok, hitelkérelmek összeállításában való közreműködés
Az adórendszer átláthatatlansága olyan méreteket öltött, hogy a napi szintű tanácsadás elengedhetetlen része lett munkánknak. Ügyfeleink ezt korlátlanul és díjmentesen vehetik igénybe.
Évről évre egyre erőteljesebben jelentkezett Ügyfeleink részéről a napi szintű kapcsolattartásra való igény. Már nem csak adózási kérdésekben szorulnak a vállalkozók segítségre, de akár egy olyan egyszerűnek (tűnő) tevékenység során is, mint egy számla kiállítása.
Felismerve ezt az igényt, és belátva, hogy ez a fajta segítségnyújtás részünkről elengedhetetlen és megfizethetetlen a hozzánk forduló Ügyfeleink részére, szerződéseink nem tartalmaznak külön díjszabást a tanácsadói tevékenységre.
Ha azonban az adott probléma olyan területet érint, ami nem a mi hatáskörünkbe tartozik, ahol az adott területen szakavatott személyre, szakemberre van szükség – például ügyvéd, munkajogász – ezt díjmentesen nem tudjuk vállalni.
Ugyanakkor szívesen meghallgatjuk Önt a vállalkozásával kapcsolatos bármely problémájáról, terveiről. Örömmel segítünk reklámkampányok ötleteinek kidolgozásában, marketing tervek összeállításában vagy akár irodaszerek kedvezményes beszerzésében is.
Partnerek vagyunk új üzleti kapcsolatok kialakításában, új lehetőségek megteremtésében.
Kontrolling
- Projekt alapú könyvelés
- Vezetői információs rendszer kidolgozása
- Bevétel/költség tervek készítése
- Folyamatos terv/tény összehasonlítás
- Havi jelentések összeállítása
Munkaügyi feladatok ellátása
- Munkaviszony megszüntetések.
- Hatóságilag előírt adatszolgáltatások elkészítése.
- Tűz- és baleset, egészség- és munkavédelmi oktatások megszervezése
- Határidők figyelése.
- Munkaügyi listák, kimutatások elkészítése, adatbázisok összeállítása.
- Nem bérjellegű költségek (kölcsönök, hitelek, tartozások) nyilvántartása.
- Munkaviszony igazolások, kereseti igazolások, működési igazolások elkészítése.
- Szabadságterv összeállítása, szabadságok nyilvántartása.
- Egészségügyi alkalmassági vizsgálatok figyelése, határidős nyilvántartása.
- Munkavállalói nyilvántartás („személyzeti törzskarton”) kialakítása: személyes adatok,
szakképzettségi, iskolai végzettségi adatok, korábbi munkaviszonyok, társasági előmenetel,
családi adatok, stb.
Céges adminisztráció támogatása (kizárólag egyedi szerződés alapján)
- Számlázás
- Bérek, adók utalása alszámláról
- Cafetéria rendszer adminisztrálása
- Kintlévőségek kezelése
- Számlázással kapcsolatos egyeztetés partnerekkel (vevők, szállítók)
- Nyomtatvány, irodaszer beszerzések menedzselése