Mit jelent a MI garanciánk?
1.) Csak a megfelelő emberekkel dolgozunk
Cégünkben senki nem az ügyvezető rokona, vagy barátja. Nem haveri alapon vesszük fel a munkatársakat, és általában minden felvett kollégára jut kb 25 elutasított pályázó. Könyvelőink kiválasztásánál, a szakmai végzettség, tapasztalat, releváns gyakorlat mellett elsődleges szempont a precíz munkavégzés, a monotonitás tűrés, az alacsony hibaszázalék, a megfelelő alapos, elemző személyiség. Ha pedig tévedünk, és kiderül, hogy nem a megfelelő jelöltet vettük fel, akkor határozott gyorsasággal meghozzuk a kellemetlen döntést, és elbúcsúzunk a munkatárstól.
2.) Elismerjük
Aki azt állítja magáról, hogy soha nem hibázik, az hazudik. Talán saját magának is. Nem létezik olyan ember, aki mindig mindent tökéletesen csinálna, így valószínűleg a mi munkánkban is ritkán, de előfordulnak hibák. Ha mi hibáztunk, nem hárítjuk az ügyfélre. Nem magyarázzuk meg, nem beszélünk mellé. A könyvelés csapatmunka. Szükségünk van az ügyfél együttműködésére is a magas szintű munkavégzéshez. Ezért, hogy később ne legyen vita vagy emlékezetkiesés egyik fél részéről sem, jellemzően e-mailben kommunikálunk. Ez azt jelenti, hogy Ön munkaidőben bármikor el tud bennünket érni telefonon, vagy személyesen, de amit megbeszéltünk, arról fog kapni egy e-mail emlékeztetőt. Így szükség esetén mindig egyértelmű, ha a mi hibánkból történt a nem várt esemény.
3.) Elérhetőek maradunk
Soha nem tűnünk el. Mi is hallottunk olyan „könyvelőről”, aki az adóellenőrzés megkezdéséről tájékoztató levél átvételét követően nem vette fel többé a telefont, és úgy eltűnt, mintha a föld nyelte volna el. Nálunk ez nem fordulhat elő. Ha a könyvelő nem tudja felvenni a telefonját, vissza fogja Önt hívni, 1-2 órán belül. Ha ez nem történik meg, Ön fel tudja venni a kapcsolatot az irodavezetővel. Ha pedig további intézkedés szükséges, ügyvezetőnk 20 éve változatlan mobilszámán, (06 30 901 7664) bármikor elérhető.
4.) Kijavítjuk
Ha kiderül, hogy a munkánk során véletlenül hibát vétettünk, minden körülmények között kijavítjuk, a javítást pedig könyvvizsgálónk ellenőrzi.
5.) Anyagilag helyt állunk
Az első szerződéses partnerünk a könyvelőiroda megalapításakor a Biztosító volt. Szakmai felelősségbiztosítással az óta is itt rendelkezünk. Soha nem kellett még igénybe vennünk, de mivel az ördög nem alszik, ez az egyik legfontosabb szerződésünk. Biztosítási szerződésünkben a felelősségvállalás 5 éves kiterjesztéséről is rendelkeztünk. Ez nekünk 40%-kal magasabb biztosítási díjat jelent, de azért fontos, mert ha a könyvelőirodával bármi történne, az adóellenőrzésre fennálló 5 év elévülési időn belül, az Ön könyvelése akkor is teljes anyagi biztonságban van. Szakmai felelősségbiztosításunk éves keretösszege 100 Millió Ft, káreseményenként pedig 10 Millió Ft értékig tudunk helyt állni. Sajnos a könyvelőknek nem kötelező szakmai felelősségbiztosítást kötni, így gyakran ennek a díján spórolva meg sem kötik, vagy olyan alacsony összegre, ami gyakorlatilag semmire sem elég. Az adóhatóság minden esetben a céget bünteti, nem a könyvelőt. Ezt követően pedig Önnek kell polgári peres eljárással behajtani a kárt a könyvelőn. Ha a könyvelőnek nincs megfelelő vagyona, vagy az Ön cége a jogerős ítéletig belerokkan az adóbírságba, akkor pedig sajnos nincs mit tenni. A mi szakmai felelősségbiztosításunk éves díja egy családi nyaralás értékével vetekszik, de én csak akkor tudok nyugodtan pihenni, ha az ügyfeleink könyvelését megfelelő biztonságban tudom.